Reparatie
Morec kantoormachines is in staat om snel en adequaat te reageren op storingen. Zo zijn wij in staat om u de juiste service te bieden die van groot belang is voor uw bedrijfszekerheid.
Wij kunnen in overleg het apparaat gelijktijdig controleren en een preventieve onderhoudsbeurt uitvoeren, om verdere storingen te voorkomen. Misschien is het voor u aantrekkelijk om een reparatie te combineren met onderhoud aan een van uw andere printers en/of kopieermachines (zie tarieven). Indien onderdelen niet op voorraad zijn, kunnen wij deze op korte termijn nabestellen en zo spoedig mogelijk na plaatsen.
Bij het eventuele na plaatsen van onderdelen worden geen voorrijkosten in rekening gebracht. U betaald alleen de tijd die er daadwerkelijk gewerkt is. Op de vervangen onderdelen heeft u 3 maanden garantie.
Onderhoud
Problemen zoals, vlekken of strepen op de afdrukken of scans en papierstoringen kunnen voor oponthoud zorgen. Storingen kunnen veroorzaakt worden door slijtage en veelvuldig gebruik. Vaak is onderhoud bij deze problemen de oplossing.Onderhoud doen wij op locatie, zodat u spoedig weer vooruit kan met uw werkzaamheden.
Onderhoud doen wij op locatie, zodat u spoedig weer vooruit kan met uw werkzaamheden.
In overleg worden onderdelen die versleten zijn vervangen. Veel van de meest voorkomende onderdelen hebben we op voorraad in ons magazijn.
Mochten we toch onderdelen moeten bestellen en naleveren dan worden er geen voorrijkosten meer in rekening gebracht, u betaald alleen de tijd die er daadwerkelijk gewerkt is. Op de vervangen onderdelen heeft u 3 maanden garantie.
Preventief onderhoud
Bij preventief onderhoud wordt de printer grondig schoongemaakt en gecontroleerd, waardoor eventuele toekomstige storingen voorkomen kunnen worden.
Service-contracten
Bij elk apparaat, nieuw of jong gebruikt, kan Morec kantoormachines u een service-contract bieden!
Om uw apparaten optimaal te laten presteren en beschikbaar te houden, biedt Morec kantoormachines service-contracten met reactietijden die afgestemd zijn op uw zakelijke behoeften.
Is een organisatie afhankelijk van een printer of multifunctional en kunt u het zich niet veroorloven om stil te staan, dan is een service-contract een middel om risico’s af te dekken. In een service-contract wordt niet alleen opgenomen dat de toner en supplies van de machine worden geleverd, maar wordt ook het onderhoud op de machine afgesloten. In het geval van calamiteiten zijn wij in de meeste gevallen binnen 8 kantooruren aanwezig. In de praktijk zijn we vaak binnen enkele uren op locatie.
Voordelen van een Service-contract
- Nooit meer zonder toner
- Extra lage afdrukprijs
- Alleen betalen wat daadwerkelijk is afgedrukt
- Altijd goede afdrukkwaliteit door het gebruik van originele producten
- Snelle responstijd bij eventuele storingen of problemen
- Voorrijkosten en uurloon van een monteur zijn inbegrepen